Hyttestyret

Hyttestyret er hovedansvarlig for indøks stolthet, indøkhyttene Oksen og Bjørnen. Vi arrangerer råbra turer, på ski og til fots, og driver utleie av hyttene. Alle indøkere kan når som helst leie hyttene til en ekstremt billig penge. Bli med om du vil være med å skape opplevelser, spille brettspill, og drikke velfortjent pils på fjellet.

Vi har opptak hver høst ved skolestart, og vi vil spesielt ha med akkurat deg. Man trenger ikke være topptrent for å bli med, vi har alltid en kos- og kakaogruppe når vi er på tur.
Kontakt oss på Facebook, Mail, eller direkte til hvilket som helst medlem. Booking skjer hos pene Maren på booking@indokhyttene.no

Gratisturen 13.04-15.04

Har du lyst til å bli med til Oppdal helt gratis? Da er dette turen for deg! Alt vi ber om er at du tar med deg dugnadsånden til hyttene.
Hvert år arrangerer Hyttestyret en tur hvor vi inviterer til dugnad på hyttene. Slik får vi vedlikeholdt våre kjære hytter og gjort dem klar til bruk for neste semester. Det blir selvfølgelig ikke lange dugnaden, så vi får nok av tid til å hygge oss med spill, kos og bowling!Vi reiser opp på fredag, jobber noen timer på lørdag og drar tilbake på søndag.
Vi håper du blir med på tur!

Påsketuren 16.03-18.03

Bli med oss til Oppdal og kom i skikkelig påskestemning. Påsketuren 2018 arrangeres fra 16. til 18. mars, og som alltid blir det en uforglemmelig tur. Vi reiser opp på fredagen og koser oss med mat og spillkveld. På lørdagen blir det skitur og/eller aking, og på kvelden braker det løs med tidenes fest! Denne turen er selvfølgelig et must, så stay tuned når påmeldingen åpnes!

Cannot get other user media. API shut down by Instagram. Sorry. Display only your media.

Indøkhyttene på facebook

Indøkhyttene på YouTube