UKA

Da var UKA ferdig for denne gang, og vi vil gjerne se litt tilbake på noen av Janus sine høydepunkter fra festivalen.

Uketoget ble en stor begivenhet der vi endelig fikk feire åpningen av UKA, og slutten på en lang tid med isolasjon. Det var et stort øyeblikk å endelig få kunne se hele studentfrivilligheten samlet igjen, og Janus kunne stille stolt opp takket være alle som bidro med å lage Janus sin ukeflåte utenfor Trafoen.

I god Ukestemning arrangerte Kjelleren vors før de største konsertene. Arif, Alan Walker og Tix hadde nok ikke blitt like bra hvis det ikke var for den gode stemmingen på Kjelleren. At det også ble arrangert et råbra alternativ til alle de som ikke klarte å få tak i billetter til Oktoberfest kom godt med, for da kunne oktoberfestkostymet tas i bruk allikevel.

For å feire slutten på UKA stilte Janusstyret opp på ukeballet i glitter og stas. Etter å ha levd et begrenset liv som student i halvannet år er det fantastisk å kunne se alt studentene i Trondheim klarer å få til. Takk til alle som har bidratt til å skape denne tradisjonsrike festivalen! For en følelse å endelig få kunne feire studentfrivilligheten med dere på Norges største kulturfestival!